La programación de aula: sentido, características, principios y funciones · El contexto de la programación y su relación con el desarrollo de competencias básicas · Elementos específicos en la programación de aula (I) · Elementos específicos en la programación de aula (II) · Referencias bibliográficas · Glosario de términos esenciales · Anexo: Propuestas de tareas
Com posar en pràctica la programació per competències a l'aula de secundària: què hem de tenir en compte en aquesta etapa, claus essencials, suggeriments i propostes per a l'aula. Enfocament vinculat al principi d'aprenentatge significatiu, a les alternatives interdisciplinàries, a l'estratègia de treball per projectes i a les tècniques per aprendre a aprendre. S'articula perfectament amb les etapes anteriors. També constitueix una eina àgil i eficaç per a orientadors, tutors i professors, així com als formadors del màster de secundària i als opositors que han d'elaborar programacions i unitats didàctiques incorporant les competències bàsiques.
La programación de aula: sentido, características, principios y funciones ? El contexto de la programación y su relación con el desarrollo de competencias básicas ? Elementos específicos en la programación de aula (I) ? Elementos específicos en la programación de aula (II) ? Referencias bibliográficas ? Glosario de términos esenciales ? Anexo: Propuestas de tareas